خبرهای داغ:
گفتگو با جهادگر بسیجی/بسیج در پیچ و خم ادارات متوقف نمی شود
اسحاق حمید خانی گفت: بسیج در طول ۴۵ سال انقلاب، در همه عرصه ها در حال خدمت رسانی بوده و در پیچ و خم ادارات متوقف نمی شود چرا که ما با تفکر جهادی و خدمت به محرومین برابر سیره امامین انقلاب پرورش یافتیم.
کد خبر: ۹۵۹۷۱۹۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵

قزوین_ اسحاق حمیدخانی بسیجی عرصه جهاد ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفت و گو با بسیج گفت: هر کاری برای خلق خدا و محرومین انجام دهیم عبادت و جهاد در راه خداست، این تفکر امثال بنده است که بازمانده شهدا ی دفاع مقدس هستیم.

ما با تفکر جهادی و خدمت به محرومین برابر سیره امامین انقلاب پرورش یافتیم. شهدا همه هستی خویش را در راه اسلام و انقلاب دادند ما به عنوان یک جهادگر شرمنده محرومین و انقلاب هستیم که چرا کارهای بیشتری نمی توانیم دهیم.

وی افزود: بسیج ظرفیت الهی در وجود امت انقلابی است که این تفکر آرزوی همه بزرگان انقلاب است که از سطح استانی و کشوری در سطح بین المللی در حال گسترش است. 

در برخی دولت ها به ظرفیت مردمی باور نداشتند اما امامین انقلاب این ظرفیت را شناخته اند و تاکید بر مشارکت و حضور مردم در همه زمینه ها داشتند.

حمیدخانی تصریح کرد: این ظرفیت و مشارکت مردمی باید نظام مند در قالب بسیج سازندگی سازماندهی شود تا در جهت عمران و آبادانی و رفع فقرو محرومیت استفاده شود.

بنده به عنوان کوچک ترین عضو از جامعه بسیج نمی توانم فقر و محرومیت را در درون کشور تحمل کنم زیرا انقلاب ما انقلاب محرومین و مستضعفین بود و تاکید امامین انقلاب در خدمت همه مسئولان به این قشر بود.

وی تشریح کرد: هر جا مردم ورود کردند مشکلات و بن بست ها را با دست توانای خود باز کردند، کارهایی که مردمی شود با اعتقاد قلبی و با اطاعت از خدای متعال انجام می شود لذا بسیج عصاره فضایل ملت است که این فرهنگ در حال جهانی شدن است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار